TranslineAIR - Regulamin
§ 1
- Dokonanie rezerwacji przejazdu (transferu) oznacza zawarcie umowy (umowy przewozu) oraz akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
- Rezerwacja wiąże się z zapłatą za przejazd w wybranej przez Klienta formie.
- Rezerwacją nie jest przejazd nieopłacony.
- Jedyną formą rezerwacji transferu z / na lotnisko jest tylko i wyłącznie rezerwacja złożona poprzez stronę www.translineair.pl oraz zlecona u naszych pośredników.
- Opłaty za transfer można dokonać podczas wykonywania rezerwacji za pomocą karty płatniczej oraz za pomocą przelewu bankowego (system Przelewy24.pl).
- Osoby dochodzące bez złożonej uprzednio rezerwacji mają możliwość dokonania płatności u kierowcy - odliczona i przygotowana gotówka – w przypadku, gdy kierowca udzieli informacji o wolnym miejscu w pojeździe.
§ 2
- Nasz Klient, podróżujący TranslineAir, jest zobowiązany do przestrzegania ogólnych przepisów porządkowych obowiązujących w transporcie osób.
- Nasz Klient, podróżujący TranlineAir, zagrażający bezpieczeństwu lub porządkowi w transporcie może nie zostać poproszony o zajęcie miejsca w środku transportu lub usunięty ze środka transportu.
- Zagrożenie, o którym mowa w § 2 ust. 2 jest stwierdzane w sposób uznaniowy przez Kierowcę będącym reprezentantem właściciela i posiadającym stosowne uprawnienia.
- Zagrożenie, o którym mowa w § 2 ust. 2 może zostać również stwierdzone przez innych pracowników upoważnionych przez właściciela lub przez niego samego.
- Przez właściciela rozumie się wprost właściciela marki TranslineAir, Transline Andrzej Krankowski.
OBOWIĄZKI PASAŻERA
§ 3
- Pasażer, Klient TranslineAir ma obowiązek spełnić wymagania związane z podróżą jakie stawiane są przez TranslineAir.
- Posiadanie aktualnego dokumentu tożsamości przez podróżnego, Klienta TranslineAir, jest bezwzględnie wymagane.
- Pasażer, Klient TranslineAir, ma obowiązek zapinania pasów w środku transportu.
- Pasażer, Klient TranslineAir, ma obowiązek stosowania się do poleceń Kierowcy.
- Pasażer jest zobowiązany stawić się w punkcie odbioru co najmniej 10 minut przed planowaną godziną odjazdu.
- W przypadku zmiany godziny transferu i braku kontaku do Pasażera w celu poinformowania o ww. fakcie, zlecenie transferu się unieważnia bez możliwości zwrotu środków pieniężnych.
ZMIANA LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§ 4
- Zmiana rezerwacji przewozu dotyczyć może terminu przewozu jak i przewożonego bagażu.
- Jeżeli zmiana rezerwacji wiąże się z dodatkową opłatą, Klient TranslineAir jest zobowiązany do jej uiszczenia. W przypadku braku uiszczenia dopłaty rezerwacja jest automatycznie anulowana.
- Jeżeli Klient TranslineAir anuluje rezerwację otrzymuje zwrot opłaty za rezerwację w pełnej wysokości, pomniejszoną o kwotę manipulacyjną (opłaty bankowe) w wysokości 5 PLN dla płatności krajowych, oraz 25 zł zagranicznych.
- Zwrot opłaty na podstawie §4 ust. 3 następuje pod warunkiem, że rezerwacja została anulowana co najmniej na 48 godzin przed terminem realizacji transferu. Jeśli ten czas jest krótszy niż 48 godzin, środki nie podlegają zwrotowi.
- Nie ma możliwości zmiany terminu rezerwacji w czasie krótszym aniżeli 48 godzin od pierwotnego terminu realizacji transferu.
- Nie podlega zwrotowi opłata rezerwacji w sytuacji opisanej w § 5 ust. 4.
- Wszelkie zmiany rezerwacji bądź odstąpienie od rezerwacji, wymaga formy zgłoszenia elektronicznego na adres skrzynki pocztowej TranslineAIR, tj. biuro@translineair.pl ze skrzynki pocztowej, która została użyta do złożenia rezerwacji wraz z jej danymi.
ODSTĄPIENIE PRZEWOŹNIKA OD PRZEWOZU
§ 5
- TranslineAir może odstąpić od przewozu, jeżeli okoliczności sprawią, że nie można było zapobiec ani uniknąć zdarzeń spowodowanych siłą wyższą (warunki atmosferyczne, zakazy ruchu, inne nagłe uwarunkowania polityczno-gospodarcze).
- TranslineAIR może odstąpić od przewozu w przypadku braku obecności Klienta o określonej godzinie transferu przy jednoczesnym braku kontaktu e-mailowego/telefonicznego z Klientem.
- TranslineAIR zastrzega sobie prawo do zmiany godzin transferów z lotniska i na lotniska.
- TranslineAIR zastrzega sobie prawo do odwołania transportu bez podania przyczyny minimum 24h przed planowanym odjazdem. Klient w tej sytuacji ma prawo do zwrotu 100% wartości biletu.
- TranslineAir może odstąpić od przewozu jeżeli pasażer, Klient TranslineAir, nie zastosował się do przepisów przewozowych lub ze względu na przedmiot przewozu nie ma możliwości jego wykonania przy użyciu środków i urządzeń transportowych, czego pasażer, Klient TranslineAir nie zgłosił wcześniej, tzn. przy dokonywaniu rezerwacji.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ CYWILNA
§ 6
- TranslineAir odpowiada za szkodę, jaka wynikła z tego, że podróżny, Klient TranslineAir, poniósł na skutek przedwczesnego odjazdu środka transportowego.
- TranslineAir odpowiada za szkodę, która powstała w wyniku opóźnionego przejazdu jeżeli szkoda ta wynikła z winy umyślnej TranslineAir lub jego rażącego niedbalstwa.
- Za rzeczy, które są przewożone przez podróżnego, Klienta TranslineAir, TranslineAir ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie jeżeli szkoda powstała z jego winy.
- TranslineAir odpowiada za przewożone rzeczy przez pasażera, Klienta TranslineAir, jak za przesyłkę, jeżeli osoba podróżna umieści je, bez możliwości sprawowania nad nim stałego nadzoru w miejscu, które zostało wskazane przez TranslineAir.
BAGAŻ
§ 7
- Pasażer, Klient TranslineAir, ma prawo posiadania ze sobą nieodpłatnie dwóch sztuk bagażu (jeden podręczny, którego umieszczenie nie stanowi istotnego problemu, drugi umieszczony w luku bagażowym, którego maksymalna waga jest zgodna z regulaminową wagą bagażu linii lotniczej obsługującej lot Klienta).
- Bagaż, który zostanie umiejscowiony w luku bagażowym, winien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ w czasie podróży zniszczeniu lub zniekształceniu.
- Jeżeli dany bagaż nie spełnia wymogów, które określone są w niniejszym regulaminie TranslineAir ma prawo odmówić zabrania bagażu.
- Bagażu nie wolno umieszczać na miejscach, które przeznaczone są do siedzenia.
- Dana sztuka bagażu, przewożona w luku bagażowym jest odpowiednio oznakowana przez TranslineAir, tzw. banderolą bagażową, która wydawana jest pasażerowi, Klientowi TranslineAir, razem z potwierdzeniem rezerwacji.
- Bagaż winien być odebrany przez pasażera, Klienta TranslieAir, z chwilą przyjazdu do miejsca, w którym podróż zostanie zakończona.
- Przepisy dotyczące rzeczy znalezionych stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której TranslineAir zastanie w pojeździe po odbytej podróży bagaż zagubiony.
POTWIERDZENIE REZERWACJI
§ 8
- Ważna tzn. opłacona rezerwacja jest jedynym dokumentem uprawniającym do ważnego przejazdu.
REKLAMACJA
§ 9
- Zgłoszenie reklamacji należy kierować na adres poczty elektronicznej biuro@translineair.pl lub listownie na adres TranslineAir.
- W zakresie usługi przewozowej TranslineAir udziela odpowiedzi na złożoną reklamację w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji.
- W przypadku braków formalnych TranslineAir wzywa reklamującego, aby ten usunął je w terminie 14 dnia od dnia otrzymania wezwania, z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków w tym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
WŁAŚCIWOŚĆ SĄDU
§ 10
- Wszelkie spory, które wynikną z nieprzestrzegania powyższego regulaminu rozstrzygane będą przed sądem powszechnym właściwym miejscowo dla siedziby TranslineAir.
DROGA PRZEWOZU
§ 11
- Droga przewozu ustalana jest przez TranslineAir przy uwzględnieniu w miarę możliwości żądań pasażera, Klienta TranslineAir.
ŚRODKI TRANSPORTU I CZAS REALIZACJI TRANSFERU
§ 12
- W zależności od ilości miejsc zadeklarowanych przez Klientów w rezerwacjach na dany dzień i godzinę transferu, TranslineAIR dokonuje wyboru sposobu świadczenia usługi pojazdem 8-osobowym lub pojazdem 19-osobowym.
ODESŁANIE DO REGULACJI POZAREGULAMINOWYCH
§ 13
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, jakie regulują przedmiot usług TranslineAir, a następnie Kodeks Cywilny.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, REGON: 301345068.
Polityka jakości TranslineAIR
§ 1
- Marka TranslineAir jest nową marką należącą do Transline działającą na rynku od 2005 roku.
- Wyłącznym właścicielem TranslineAir jest Andrzej Krankowski, reprezentujący w całości polski kapitał.
§ 2
- Celem strategicznym TranslineAir jest realizacja polityki transportowej Transline w zakresie transportu osób z miejscowości zamieszkania Klienta do wybranego portu lotniczego na terenie kraju.
- Nadrzędnym celem jest stały rozwój poprzez wykonywanie usług o jak najwyższym poziomie jakości, spełniając ciągle rosnące wymagania i oczekiwania Klientów.
- Do świadczenia usług wykorzystujemy najlepszy dostępny na polskim rynku tabor i zatrudniamy najlepiej wykwalifikowanych kierowców.
- Pragniemy umacniać pozycję marki TranslineAir na rynku lokalnym ale także na rynku krajowym.
- Realizowanie wszystkich zadań transportowych wiąże się przede wszystkim z terminowym oraz kompleksowym świadczeniem usług o jak najwyższej jakości.
§ 3
Realizując politykę jakości zobowiązujemy się do:
- Doskonalenia procesów transportowych w celu spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów.
- Podnoszenia jakości usług w zakresie obsługi Naszych Klientów.
- Podnoszenia jakości przekazywania informacji Naszym Klientom.
- Wdrażania nowych rozwiązań i technologii.
- Rozwoju w zgodnie z ochroną środowiska poprzez zmniejszenie uciążliwości komunikacji dla środowiska.
- Przestrzegania bezpieczeństwa pracy.
- Zapewnienia punktualności i komfortu podróży.
- Optymalnego wykorzystania posiadanego taboru.
- Przewidywania zmian i ich wdrażanie z korzyścią dla Klienta i TranslineAir.
- Zdobywania zaufania i zadowolenia Klientów z poziomu świadczonych usług.
§ 4
- Naszym współpracownikom umożliwiamy pełne wykazanie swoich zdolności i umiejętności, stały rozwój zawodowy i osobisty.
- Nasi eksperci realnie znają aspekty funkcjonowania na rynku usług przewozu osób.
- Jesteśmy praktykami co w sposób znaczący wyróżnia TranslineAir na rynku.
Zadowolenie Klientów, satysfakcja współpracowników oraz ich pozytywna ocena są podstawą naszego trwałego rozwoju i wyznaczają nam kierunki działań doskonalących.
Właściciel deklaruje, że zasady tej polityki są wdrożone, zrozumiałe i przestrzegane przez wszystkich.