W związku z zapytaniami Klientów dotyczącymi sposobów dokonywania rezerwacji informujemy, że obecnie jedyną formą rezerwacji transferu z / na lotnisko jest tylko i wyłącznie rezerwacja złożona poprzez stronę http://www.translineair.pl

Opłaty za transfer można dokonać podczas rezerwacji za pomocą karty płatniczej oraz za pomocą przelewu bankowego (system przelewy24) lub w BUS’ie po wyborze jednej z dwóch form płatności : gotówka lub karta płatniczą.

TranslineAir realizuje transfery na/z lotnisko przez całą dobę obsługując tym samym wszystkie przyloty / odloty z / na lotnisko im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Jeżeli nie dokonano żadnych rezerwacji na daną godzinę transferu – transfer nie odbywa się.

logotyp
telefon gdańsk lotnisko
Wybierz język / Choose language:
ZAMÓW TRANSFER

Transfer trwa do 3 godzin (od punktu początkowego w Toruniu do punktu końcowego w Gdańsku).

BARDZO WAŻNE: Jeżeli lądujesz przed północą i chcesz jechać najbliższym kursem powrotnym, to przy wyborze dnia transferu zaznacz dzień następny z godziną 1:00.

transfery gdańsk toruń stanowisko nr 8 przewozy vip na lotniska i do hoteli busy na lotnisko busy na lotnisko

Polityka jakości TranslineAIR

§ 1

1. Marka TranslineAir jest nową marką należącą do Transline działającą na rynku od 2005 roku.

2. Wyłącznym właścicielem TranslineAir jest Andrzej Krankowski, reprezentujący w całości polski kapitał.

§ 2

1. Celem strategicznym TranslineAir jest realizacja polityki transportowej Transline w zakresie transportu osób z miejscowości zamieszkania Klienta do wybranego portu lotniczego na terenie kraju.

2. Nadrzędnym celem jest stały rozwój poprzez wykonywanie usług o jak najwyższym poziomie jakości, spełniając ciągle rosnące wymagania i oczekiwania Klientów.

3. Do świadczenia usług wykorzystujemy najlepszy dostępny na polskim rynku tabor i zatrudniamy najlepiej wykwalifikowanych kierowców.

4. Pragniemy umacniać pozycję marki TranslineAir na rynku lokalnym ale także na rynku krajowym.

5. Realizowanie wszystkich zadań transportowych wiąże się przede wszystkim z terminowym oraz kompleksowym świadczeniem usług o jak najwyższej jakości.

§ 3

Realizując politykę jakości zobowiązujemy się do:

1. Doskonalenia procesów transportowych w celu spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów.

2. Podnoszenia jakości usług w zakresie obsługi Naszych Klientów.

3. Podnoszenia jakości przekazywania informacji Naszym Klientom.

4. Wdrażania nowych rozwiązań i technologii.

5. Rozwoju w zgodnie z ochroną środowiska poprzez zmniejszenie uciążliwości komunikacji dla środowiska.

6. Przestrzegania bezpieczeństwa pracy.

7. Zapewnienia punktualności i komfortu podróży.

8. Optymalnego wykorzystania posiadanego taboru.

9. Przewidywania zmian i ich wdrażanie z korzyścią dla Klienta i TranslineAir.

10. Zdobywania zaufania i zadowolenia Klientów z poziomu świadczonych usług.

§ 4

1. Naszym współpracownikom umożliwiamy pełne wykazanie swoich zdolności i umiejętności, stały rozwój zawodowy i osobisty.

2. Nasi eksperci realnie znają aspekty funkcjonowania na rynku usług przewozu osób.

3. Jesteśmy praktykami co w sposób znaczący wyróżnia TranslineAir na rynku.

Zadowolenie Klientów, satysfakcja współpracowników oraz ich pozytywna ocena
są podstawą Naszego trwałego rozwoju i wyznaczają Nam kierunki działań doskonalących.

Właściciel deklaruje, że zasady tej polityki są wdrożone, zrozumiałe i przestrzegane przez wszystkich.

podpis Andrzej Krankowski
Regulamin Polityka jakości Odprawa lotniskowa

TranslineAIR
Brzozówka, ul. Malinowa 2
87-123 Dobrzejewice
NIP: 879 226 20 32
tel. 790 103 103
biuro@translineair.pl

Za projekt i infrastrukturę odpowiada firma Agencja Interaktywna Webtarget © 2018